All 12 movie Reviews


The Ultimate Showdown The Ultimate Showdown

Rated 5 / 5 stars

Hahahaha!

Very funny! Also, the artist is Lemon Demon.



Sheindlin's Reign Sheindlin's Reign

Rated 5 / 5 stars

OMFG HAHAHA

I must have watched this 6 times now, so many things that are so funny! You must have spent lots of time making this!

My favorite part is when we are looking at the one guy that says to stand up etc and Judge Judy, and the guy turns into something for a split second, and then judge jumps back with a weird look on her face. LMFAO



There she is!! step 2 There she is!! step 2

Rated 5 / 5 stars

Wow! Best animation ever!

The animation flows so smoothly, and you even put some 3D like effects in there, it just is so great! The music works with the animation, not against it, like many others that I have seen, and it does have some humor in it also! Great job, can't wait to see yor next animation!!! =D



Cool Things 745 Cool Things 745

Rated 0.5 / 5 stars

OK. Weird

Yeah. Definatly weird.

I want those 20 seconds of my life back.


catbrush responds:

Too bad.


TSAH TSAH

Rated 5 / 5 stars

HAHAHA

Best.Flash.EVAR

This is the best thing since.. well.. anyway I like this flash so much! great humor all around, jokes were ok but the final fantasy part.. lol! anyway, goodjob everyone


People find this review helpful!

West Life(remake) West Life(remake)

Rated 3.5 / 5 stars

Pretty cool

weird how it redirects to another site to play it.. but the movie was cool



Q&A -   What's in a name? Q&A - What's in a name?

Rated 4.5 / 5 stars

Hehe

That was cool!



A Halloween Short A Halloween Short

Rated 4 / 5 stars

Nice

Wasn't expecting that!!

Good job!

Hope to see more from you!



When A Dog Gets Mad When A Dog Gets Mad

Rated 4.5 / 5 stars

Well.. I wouldn't want to be that guy.

Nice.. nice.. very nice...

I feel bad for that guy though..

Liked how you used a high framerate.. looks so much better in my opponion



Aol-This really happened! Aol-This really happened!

Rated 4 / 5 stars

Ain't it the truth...

At first I thought the flash wasnt done loading when the two windows always came back until i remembered that happened on my old comp. Once my friend was downloading a 12 MB file and he got to 11.2 MB and AOL crashed.


People find this review helpful!